Onsdag

Idag har det varit en tuff dag, hade ju en heldag i skolan! Det är märkligt vad fort man vänjer sig med att ha det slappt, man blir slapp själv märker jag. Men det känns så grymt skönt att jag är glad glad glad! :)

Jag gillar estetisk matlagning måste jag säga, idag gjorde vi 3 olika sallader och 3 olika bröd sen smaka vi allt. Gott vare och mätt blev man! Så kul att laga mat, eller ja, då det inte är tråkiga saker som makaroner och korv eller fiskpinnar. Urk. Ska spara alla dessa recept vi får från den här kursen och ha då man flyttat så man får nån variation från nudlarna ;)

Ska slappa här hemma nu ett tag, ska till Anna vid sju och så ska vi väl nöta vänner och Grey's och mittemellan där så blir det väl snack och fika hoppas jag? ;) Blir kul, det är så jävla skönt nu när man har tid att umgås med sina vänner! Har man en dålig dag så blir man ju direkt på humör om man är med någon underbar person, fatta de dagar man är på dåligt humör och du måste gå hem och nöta typ kemi tills ögonen blöder..Det gör ju inte att man drar på smilet direkt! Skönt att det för en gångs skull detta år går att välja det första alternativet! :))))


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0