Rosa och våren går hand i hand enligt mig

Nu är jag nästan lite stolt, har ju lyckats göra om utseendet på bloggen nu och med tanke på att jag 1. är kass och 2.använt paint - så är jag nöjd! Lite mer vårkänsla över det nu, och Ja jag gillar rosa.. Förstår inte hur vissa av mina kompisar kan va så anti-rosa? Ska försöka omvända dom :)

Haha hittade bilder på mig och mina syskon sen vi var riktigt små! Så här såg vi ut då hihi.



Denna glada skitunge är moi och ingen annan!



Jag med en finurlig min hehe!



Lillasyster Bikis =D



Och storebror Pirreplutt! =D

Ganska söta bilder enligt mig! :)

Kommentera här
Postat av: Emma

Det syns vem som är vem ;)

2009-04-26 @ 19:38:31
Postat av: Emelie

Haha söt ni är!

2009-04-26 @ 19:53:15
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Madde

Ni är så söta..:)

2009-04-26 @ 22:50:55
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Anna

Du med dina miner ;)

2009-04-27 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0