Smile

Ohoj!
Då har man haft första lektionen i estetisk matlagning då! Det vi gjorde var att vi kikade i roliga böcker för att samla inspiration, sen skrev vi ner våra önskemål angående kursen eftersom det är vi som "kommit på den". Skrev ner massa roligheter hoppas vi får göra mycket av det! Då kommer kursen bli hur kul som helst tro jag =D

Sitter och skriver lite på psykologin nu, har diskussionsdelen kvar. Insåg att jag måste komma åt nå papper på skolan, så måste nog dit imorrn och jobba ändå. Annars hade jag ju kunnat sitta hemma. Men men! Blir kanske så att Anna och jag tar 2 bussen till Umeå imorrn :) Shit, när ska jag hinna packa då?? Hmm. Äh, det löser sig.

Ska snart på bilisten och ha typ möte. Ska typ gå igenom massa saker tror jag. Ska väl passa på och berätta hur jag vill ha sommarn också, mamma och jag kom överens om att det nog är lika bra att sluta jobbet sista juli. Så att jag har hela augusti ledigt. Jag menar, man vill ju hinna ta igen sig och hitta nån lust till plugg innan man börjar universitetet! Sen ska man ju flytta också och det är ju kanske inte bara en dans på rosor, blir nog rätt småjobbigt. Det är ju så mkt som ska göras! Så det behövs nog en hel månad skulle jag tro om man vill va ledig också! Däremot blir det ju heltid hela juli då vilket säkerligen kommer att suga kuk. Ursäkta, men det kommer det.

Hoppas mötet ba tar en timme, då far jag till Lisa sen och är med tjejerna! Blir skitakul, vi måste ju planera helgen och så! Girltalk står också på dagordningen, as usual. Like it a lot :)

Såhär känner jag mig idag.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0