Söndag

Ojoj, har legat i sängen till typ ett så man har inte varit uppe så länge. Fast vi låg och såg tv, vi låg inte kvar för att man mådde dåligt. Blev ju en helt sjukt konstig kväll igår, vi for ju på corona efter kl 22,30 och då får man inte komma in utan kårleg. Vi chansade ju och trodde vi skulle kunna komma in ändå, men det sket sig! Så jäkla irriterande. Blev jäkligt less, men det blev så att Anna och jag tog en taxi hem till Manges lägenhet sen satt vi och drack te och åt rostade mackor och pratade, så ärligt talat hade vi en riktigt bra myskväll istället. Hade förstås varit kungligt kul att ta sig in, blev ju surt med tanke på att förfestandet och allt blev i onödan. Men som tur är lyckades vi göra det bästa ur en tråkig situation och det är ju en kvalité det också enligt mig :)

Nästa gång lär vi ju inte göra om samma misstag.

Längtar inte tills jag måste åka hem ikväll, känns drygt som vanligt Men nu är det ju inte långt till lov så att den här skolveckan borde man ju kunna överleva.

Snart blir det lunch, har inte ätit något än idag. Ska se vad det blir till middag, jag hoppas att man blir utbjuden på middag på ängen, men det lär väl inte hända. But I'll do my best ;)


Kommentera här
Postat av: Jannike

Jag blev så ledsen då ni inte tog er in =( Vi skulle ha farit tidigare som vi pratade om först!

2009-04-05 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0