The Diary

Har nyss sett The Diary med Mange, den gick på teve. Fick verkligen skärpa mig för att inte böla som en bebis, men lite tårögd blev jag allt och det gick helt enkelt inte hindra. :)

Bilresan gick bra, hämtade Gina i Lycksele så jag slapp köra själv. Va mycket roligare att ha sällskap, resan gick ju mycket fortare då :)

Det var sjukt mycket folk ute ikväll då jag körde genom stan, jag blev helt chockad alltså! Typ alla p-platser på universitetet var det bilar på, så det va rena bilhavet. Sen huvuden överallt på det, och det va folk överallt på cykelbanor och skit också. Verkar som att vi va dom enda som va hemma ikväll typ :P Men vi kanske tar igen det någon annan kväll kanske.

Nu ska jag sova :)


Kommentera här
Postat av: Emelie

Jag vet ;) Kul att springa in i er vid Ica :P Sugen jag blev på att shoppa, måste ner i morgon ;)

2009-05-01 @ 17:44:33
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0