Tisdag

Imorgon gör jag sista matte provet i mitt liv! Känns ganska underligt, men jag kommer va stolt efteråt att jag klarat mig igenom matte E! :) Spelar ingen roll hur provet går imorgon egentligen, jag kommer fixa det ändå även om det blir imorgon eller nån vecka senare.

Igår kväll gjorde vi ju vår presentation av projektet för juryn! Man va nervös innan, en underlig nervositet drabbades jag av! Fick lite svårare att andas men annars kände jag mig lugn :S Var lite förvirrande men då vi väl va inne och skulle börja släppte det mesta så det gick bara bra! Känns så jäkla skönt nu, nu är det bara att hoppas på att vårt projekt drar längsta strået! Vi ha ju kämpa som galningar så det vore kul att få lite cred för det :) Blir spännande på studenten i kyrkan att få veta vilka som blir dom lyckliga!

Om drygt en halvtimme är det Chelsea- Barcelona på 6 an! Är ju semifinal i Champions league så det blir nog att se det, fan va kul match! =D OJ, så just att försnacket börjar redan nu! Nu blev det bråttom, hej då! :P


Kommentera här
Postat av: Emelie

Hoppas det blir sista matte provet. Vill då inte ha något omprov

2009-04-28 @ 22:43:38
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0