Irriterad

Då var sista matte provet gjort förhoppningsvis! Ärligt talat tror jag det, kändes som att det borde gå. Hoppas på det i alla fall! Och om det inte skulle gå då kanske jag härmed har bevisat att man inte ska säga som jag just gjorde för att man får otur då, men jag testade gränserna denna gång. Känner mig riktigt frän faktiskt.

Balmötet idag sög
, jag fattar inte varför folk inte vill sitta med sina vänner på balen?! Jag tycker då att det är en särskild kväll, och självklart vill jag då dela den med mina närmaste så att man kan skratta tillsammans och komma ihåg allt det roliga senare! Blir inte riktigt samma sak om man hamnar med dom man aldrig umgåtts med tidigare (och det kanske finns en anledning till varför) , man kommer väl aldrig träffa dom senare och hålla kontakt direkt och då går man ju miste om dem gemensamma minnena.

Och visst ska man prata med andra under kvällen än sina närmaste, men det finns ju tid utsatt för just mingel, och även efter middagen kan man ju fortsätta prata runt med andra såklart. Men just under middagen så tycker jag att det blir roligast att sitta runt sina vänner så kan man minnas det sen med vännerna.

Det är ju absolut inget problem att ordna heller det där med bordsplacering, eftersom det är VI som bestämmer. När vi gjort majoritetsbeslut tidigare typ om mat och sånt så är det ju hotellet som arrangerar och då är det väl självklart att vi måste komma överens om nåt tillsammans efersom det är DEM som ska ordna det åt oss då.
Så det finns en klar skillnad.

Jag känner att jag är lite less än, men det rinner kanske av senare mot kvällen.

Nu ska jag då plugga lite kemi så man slipper det nu under långhelgen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0