Umeå idag

Hej och hå!

Ledig idag, tjoho! Blev dock ingen sovmorgon ändå, tvungen att gå upp för att hinna göra allt innan jag ska till Umeå kl 14,15. Har suttit och jobbat lite med kemin nu, men nu blev jag uttråkad så jag tror inte jag orkar göra nå mer innan jag ska fara, jag får göra resten ikväll och imorrn!

Jag har inte packat än, borde sätta fart med det så jag får med mig allt. Jag är ju så disträ så man vet aldrig vad man kan glömma bort. Sist blev det ju deodoranten och lite annat, så under sportlovet använde jag deo för män ;) Won't do that misstake again.
Blir utgång på lördag, och jag måste bestämma vilka kläder jag ska packa ner för det! Det är tusan det svårste, hehe. Kanske få packa ner nåt extra plagg så man kan bestämma då, sen kan det ju va bra ifall plagget man valt plötsligt skulle gå sönder, som min susanna dress gjorde sist vi skulle ut i Umeå. Då blev det ju stora paniken, tur den gick laga den gången.. Nä alternativ ska man ha ifall olyckan är framme.

Förresten, igår var en stor dag för oss tjejer! Även fastän Lisa och Emelies förstahands val inte var att hamna i Umeå så måste jag säga att jag är glad ändå, förstå vad mycket roligt vi kommer att ha! Vi kommer ha en hög teförbrukningskostnad tror jag ;) Hoppas det inte känns skit för er, isåfall lovar Anna och jag att vi ska muntra upp er varje dag och få er att  le. =)))


Håller vi ihop så ordnar sig allt :)

Kommentera här
Postat av: fis

<3

2009-04-02 @ 13:23:42
Postat av: Lisa

<3

2009-04-02 @ 13:25:11
Postat av: Emelie

Haha det kommer bli kanon ;)

2009-04-02 @ 19:38:41
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har du lovat någonting som vi är BÄST på :P De ska aldrig behöva ångra sitt val kan jag lova :D Jag tycker vi ändrar tekvällarna mot vinprovningskvällar. Det blir dyrare, kan bli roligare efter att Lisa har druckit ett halvt glas och det är efter åtta :P Alla vet ju hur hon är ;)

PUSS<3

2009-04-02 @ 20:23:02
Postat av: Emelie

Haha anna det lätt kanoners ;) De kommer bli mycket kul då ;P

2009-04-03 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0