What to wear?!

Hunnit vara nere på stan en sväng! Nya tillskottet till gareroben är dessa (och ja, jag har ångest!!! Jag MÅSTE börja det Überseriösa sparandet NU!) :



Linne, jeansleggings (som jag drömde om inatt) och ett par svarta gladiatorklackar.


Vad ska man ha på sig ikväll då?? Jag har beslutsångest. Måste testa och se vad som blir bäst.




Egen sydda toppen + rosa midjekjol + spetsleggins, eller nyårsklänningen + spetsleggins?? Hmm, svår nöt att knäcka.

Skorna jag har att välja på är de blå mega höga eller de nya svarta:



Kom just på en annan variant som får gå som en bubblare, kanske det nya rosa linnet + spetsleggins + svarta pjuck skulle va nåt? Hmm. Måste prövas!

Nu ska jag börja smått att göra mig redo, ska ta och måla naglarna! :)


Kommentera här
Postat av: Anonym

dom där svarta provade jag också ihelgen men beslöt mig för att ta ett par bruna i en annan modell. Men dom var grymt snygga!

2009-04-06 @ 11:04:25
URL: http://johannaolofssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0