Augusti bjuder på ledighet!

Nu har jag äntligen jobbat klart, nu är det bara att va ledig fram till den 31 augusti! Ska bli härligt! Känns underligt att va ledig nu i helgen, har varit bristvara på det i sommar kan man lugnt påstå. Men nu, första lediga helgen till ära, blir det att köra mina grejer till Umeå! Ikväll har vi packat släpvagnen klart, så mitt rum är mer än tomt nu! Inte ens en säng har jag för tillfället, ska nog fara till Mange och sova inatt tror jag, haha.

Så imorgon bitti far vi, ska bli kul! =) Om det är fint väder tror jag det blir att fara på nydala och sola och bada istället för att dona i lägenheten i hettan, det kan man göra på kvällarna. =)

Nyss varit och sprungit med mamma, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara till Mange!

Puss och kram!

Kommentera här
Postat av: Emma

Hej hur står det till? :) Jag har läst lite och gjort mig en ny uppdatering om ditt liv och blev lite förvånad när jag såg att du bor själv :o Fast det kanske är ganska skönt.. mindre disk om inte annat :P jag vet att jag ska ha hela ditt person nr någonstans men jag hittar det inte. Iallafall inte nu när jag behöver det. Med min tur hittar jag det nog efter att jag satt över pengar. Skulle du kunna maila mig det? kram

2009-09-18 @ 14:11:47
URL: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0