Can you see my halo?

Trippelsuper mega bajs! Min kamera har varit sönder ett tag nu, därav dåligt med bilder i bloggen, och just nu verkar jag även ha tappat bort usb kabeln till mobilen så jag kan inte överföra bilderna därifrån heller. Undrar om jag glömde den hemma? Får kolla upp det. Får leta mera imorgon också, vill ju kunna börja lägga ut lite bilder ju!


Nu är jag Umeå-bo också! Känns inte så underligt än faktiskt, känns som jag är här som vanligt en helg. Förutom att jag packat upp nästan alla mina grejer och fixat och donat runt i lägenheten. Men tror det kommer slå mig mera då jag på måndag far på universitetet och sedan kommer tillbaka hit och sover och så.



Jag kan inte få nog av Beyoncé's låt "Halo" heller! Vet fan inte varför, men tycker den har sån skön rytm och det är klart hennes bästa låt enligt mig! Den är som ändå halv- gammal och alla radio kanaler har ju nött den hur mycket som helst, men konstigt nog blir jag fortfarande glad och höjer volymen då den spelas! Don't know why, all that I know is that I like it ;)



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0