Grattis Pierre!

Idag har man haft en produktiv dag. Mange och jag hade en slöar dag som är så typisk för oss, vi gjorde verkligen ingenting. Förutom att laga pannkakor och göra fika. Vi åt och såg vänner hela dagen. Nästan så man skäms, men helveeete va gött vi mådde! ;P

Sen måste jag ju också gratulera min bror också som tog MC-kortet idag! Grattis grattis! =D Jag visste att du skulle klara det :) Körde han till Grundfors ikväll så han fick hämta motorcykeln och köra hem den. Imorgon kanske jag får åka en sväng med honom, vore kul!

Har just varit ute och promenerat runt 4:an, förkylningen hänger fortfarande kvar så känns dumt att riskera att springa. Men det var skönt att bara gå faktiskt som omväxling. Nu ska jag duscha snabbt, för jag har ett stort H&M paket som väntar på mig på mitt rum, är nyfiken på att se vad som är i det!

Tjing!

Kommentera här
Postat av: Madde

Härligt för Pirreplutt. :)

2009-08-20 @ 09:38:47
Postat av: Emma

Grattis Pierre! =)

2009-08-21 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0