Hemma i Norrland igen!

Då var mina dagar i Östhammar slut, har haft trevligt där. Men man känner att det gått tre år, mycket har förändrats, såväl platser och personer. Var riktigt trevligt igår då mamma och pappa kom dit och tog med Erika och mig till Gimo där vi träffade lite släkt, Birgitta och våra tremeningar! Var längesen sist och riktigt kul var det :)

Allmänt så är jag jäkligt less på att åka buss nu, att åka 2 gånger a la 11 timmar är inte helt roligt. Snacka om att man längtat hem från första minuten man satte sig på bussen imorse tills man kom fram ikväll!

Nu längtar jag bara tills Mange kommer hit så jag får pussa pch krama om världens goaste kille. Har längtat så!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0