Home again!

Hej hopp!

Hemma från Östersund nu, har varit 3 grymt härliga dagar, känns tråkigt att vara hemma igen, bo på hotell är ju bara för gött! :)

Mange och jag bodde första natten hos hans storebror Johan och hans sambo Hanna, det va riktigt trevligt. På tisdagen var vi på äventyrsbadet i Östersund och badade hela dagen. Spenderade typ halva dagen i bubbelpoolen och halva i rutschkanorna. Okej, lite mer tid i rutschkanorna, jag tjatade nämligen som en bebis att vi skulle åka mera :D
Efter att ha checkat in på hotellet åt vi sedan en gourmét middag uppe i ett torn som hette arctura, bredvid skidskytteanläggningen. Så mysigt, och en bättre utsikt än en rosa solnedgång som sedan följdes av en upplyst stad i mörkret kan man väl inte få då man äter middag med sin älskling? Sådana stunder ska man minnas, för då var livet allt gott.

På onsdagen strosade vi mest runt på stan och shoppade lite. Det värsta är att jag funnit min överman i shopping, nämligen min pojkvän! Låter illa,men är sant. Han slår mig i både antal grejer och sammanlagda summan ska vi inte ens prata om. Men jag kommer igen, tro inte att lågkonjukturen satt allt för djupa spår i mig, jag är bara inne i en tillfällig svacka!
På kvällen blev det ännu en riktigt god middag sen såg vi filmen "Inglorious bastards" på bio. Helvete vilken grym film! Brad Pitt må va en saftig bit, men det bästa är ju att han är en grym skådespelare! Han va ju verkligen ingen heting i den här filmen,men ack så bra! Efter filmen när vi skulle hem bröt då paniken ut, vår bil va inlåst i ett parkeringshus och det skulle kosta 500 att ringa Securitas för att få komma in. Kul, med tanke på att det hade tagit hela kvällen att gå till hotellet och på det ville vi gärna hem för att hinna utnyttja hotellets relax rum med ångbastu och bubbelpool. Som tur var hade vi ett väldans flax, en bil med rätt att köra in kom och öppnade porten, och bakom bilden sprang jag som Bolt himself för att hinna in innan porten åkte ner igen. Så kvällen slutade lyckligt med skumpa i bubbelpoolen tillslut. :)

Idag har vi shoppat lite till innan hemfärden och nu är man hemma och jag längtar tillbaka till hotellsängarna och relax rummet, det var så grymt fint! Nu har jag då ett mål med mitt liv, jag vill bli rik så jag kan komma hem från jobbet och ha det så där fint och ba bubbla i fin miljö och förhoppningsvis har man kvar den fina killen som jag delade allt det där med igår kväll. Livet vore inte dåligt då inte! Så det är mitt nya mål. Skaffa in pengar! Det börjar med plugg. På måndag redan.

=O Nu blev jag så nervös att jag måste avsluta detta för att hyperventlilera lite.




Kommentera här
Postat av: Emelie

Åhhh! Ni verkar ha haft det toppen! Skulle gärna byta ;P

2009-08-28 @ 08:30:40
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt :) Jag kommer nog i morgon eller senast söndag. Har inte gjort oljat bordet klart än :S

2009-08-28 @ 08:33:31
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Emma

AVIS!! Lät helt fantastiskt underbart det där!!! =)

2009-08-28 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0