I'm moving out!

God morgon!

Nu kommer Mange snart och hämtar mig också åker vi till Umeå. Sen stannar jag där. Känns väldigt underligt!
Har typ inga grejer alls kvar här nu, mitt rum är nästan helt tomt. Men det känns kul ändå!

Nu ska jag säga hej då till mamma och pappa och krama dem farväl. Fast dom kommer till mig nästa helg och hälsar på och ger mig min dator och födelsedags presenter så det dröjer ju inte så länge tills vi ses. :)


Hörs när jag är i Umeå då!

Kommentera här
Postat av: Madde

Lycka till nu kusse!:) Lät som ni hade det jäkligt mysigt i Östersund! va var det du skulle plugga nu igen?:)

2009-08-28 @ 13:19:40
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du får det bra i Umeå! Själv fick jag redan på igår em/kväll att jag kom in i Uppsala så det känns SKÖNT!! =)

2009-08-28 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0