Jag är Hermione Granger!

Alla som är Harry Potter fan vet att Hermione Granger under sitt tredje år på Hogwarts läser så många kurser samtidigt att hon måste använda en magisk klocka för att kunna vrida tillbaka tiden för att kunna gå på alla kurser under dagarna. Hermione, send me that clock! Jag behöver den!

Har skrivit ut schemat från den andra kursen jag ska läsa som börjar nästa vecka, och såg till min förskräckelse att det krockar en hel del med den andra kursen! Kommer att måsta skippa en hel del, vet ba inte vad?! Det går ju faktiskt inte att vara på två ställen samtidigt. Men frågan är ju om man måste komplettera med något annat om man missar en massa seminarium till exempel, som typ är det enda jag har. Gosh nu blev det redan jobbigt, det knyter sig i magen.

Kommer bli tufft fram till 2 november då jag gör tentan för ena kursen, sen slipper jag dubblera! Gäller ju att försöka hålla huvudet ovanför vattenytan tills dess bara. Början tro att man tagit sig vatten över huvudet nämligen....




Kommentera här
Postat av: Emelie

Hoppas det löser sig! Du får visa schemat i morgonkväll ;)

2009-08-30 @ 07:58:52
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Jannike

Det borde lösa sig, bara det inte är en massa obligatoriska seminarium du missar? Är det obligatoriskt så måste du ta igen det nästa gång kursen går för att få godkänt. Om du inte har supersnälla lärare förstås ;)

2009-08-30 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0