Lägenheten

Sitter i lägenheten nu och tar paus från alla bestyr, vi har hållit på hela dagen med att bära möbler och ställa in och allmänt städa här och rensa. Faktiskt varit en kul dag trots att alla smått hade värmeslag. hur varmt som helst här ju!
Men imorgon blir det nog att dra ner på Nydala så får man sola och bada lite, lika bra att va ute då det är fint väder! Idag har vi ju inte kunnat så.


Vet ni vad dagens impuls beslut är då? Jo, att jag och Erika ska åka ner till Östhammar på tisdag!! =D Kom på det i bilen ner till Umeå också ringde mamma 118 118 för att kolla när bussarna gick och om det fanns plats, sen bestämde vi också bjuder våra päron på resan med. Så var det klart! Ska bo hos Emma,min bästa vän från södern, och det kommer bli skitkul! På sommaren tänker jag faktiskt mycket tillbaka, det är ju så fint där! Och något varmare än här med. Åh ska bli kul! =D

Nu ska jag assistera mamms och papps med byggandet.

Kommentera här
Postat av: Anna

Haha ni bestämde också att jim och ingela ska betala resan. Helt rätt, helt rätt :)

2009-08-08 @ 10:28:33
Postat av: Emma

Det kommer bli gööör skoj!

2009-08-08 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0