Man hittar mycket då man städar

Har hållit på att rensa rummet och slängt allt som jag inte vill ha kvar, herregud vad man sparar på sig en massa skräp alltså! Under tiden jag rensat har jag insett att jag är något av en samlare, jag har sparat på hur mycket onödigt som helst!
Men nu åker det, man kan inte spara på allt onödigt skit. Då simmar man ju i det tillslut!

Hittade bland annat detta, ett kontrakt för evig vänskap mellan mig och min barndoms bästis. Tänk vad lite man vet då man är liten, och så mycket som förändras.Lite sorgligt, men sånt är livet.



Hehe, rätt sött ändå. :)






Kommentera här
Postat av: Lisa

Men ååååhh herregud vad sött..!

2009-08-02 @ 19:02:35
Postat av: Madde

Gud va gulligt. :)

2009-08-02 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0