Östhammar, I'm back

Nu är jag i Östhammar och hälsar på för första gången sedan jag flyttade! Det har gått hela tre år sedan jag var här sist, och nog har det förändrats en del. Och det är en väldigt udda känsla när bussen rullade närmare och närmare Östhammar och man känner igen sig mer och mer och minnen kommer tillbaka till en. Det är hemskt mycket man hinnet glömma under 3 år också!

Men kul är det då, har så trevligt hos Emma. :) Däremot så blev ju inte min förkylning bättre av att åka nattbuss och inte sova någonting, så jag är inte pigg nu. Huvudet känns tjockt som...ja, nåt tjockt. Så nu ska vi bara ta det lugnt, orkar inte göra någonting! Men hoppas att jag är bättre imorgon efter en god natts sömn.

So long!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0