091203

Nu ska jag fortsätta jobba med frågorna inför nästa veckas seminarier, har nyss tagit ett litet lunch break och sett ett avsnitt av One Tree Hill. Har snart sett klart ettan så jag måste hem och låna med mig säsong 2 & 3 snart också. :)

Ska jobba fram tills det är middagsdags nu, för det är ju skidskytte på tv så middagen måste ju vara klar innan kl. 17.00 så att man kan sitta bänkad i soffan! Igår blev ju svenskorna etta och tvåa, tror herrarna får svårt att slå det.. Men man kan ju hoppas på någon hyfsat framskjuten placering i alla fall.
Det är ju trots allt hemmaplan för "Nisse" så jag tror att han vill visa vad han går för idag, jag tror på pallplats. Eller??

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0