Framförhållning, vad är det?

Man skulle kunna tro att jag aldrig har hört det ordet. Men det har jag, min mamma har tjatat om det sen första dagen i skolan. Konstigt att det aldrig har fastnat, jag som alltid tyckt att min mamma kan vara väldigt övertygande.
Men jag kan fan inte tillämpa det. Jag kan ha all tid i världen men det slutar ändå med att jag i panik sitter här sent på kvällen och ska försöka läsa 10 texter varav hälften på engelska och sen svara på frågor till 2 seminarium till imorgon bitti.
Det går inte.

Så nu går jag och lägger mig med min ångest och inatt ska jag straffa mig själv genom att drömma mardrömmar så att jag lär mig att för någon gångs skull i mitt liv inte vara ute i sista minuten.

Just nu hatar jag mig själv. Godnatt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0