Galen idé..?

Jag sitter och skriver på uppsatsen men jag har lite svårt att koncentrera mig. Grubblar som vanligt på livet och vad tusan det ska bli av en tillslut, vad ska jag göra med mitt liv egentligen? Sitter och drömmer mig bort och tänker att när man ändå inte vet kanske det skulle vara coolt att passa på att resa...Men det är ju så galet att jag vet att jag aldrig skulle göra det. Men ju mer man tänker desto fränare låter det ju... Det vore ju så jäkla häftigt att fara till U.S.A, typ New York... Eller egentligen vars som helst i U.S.A, så kinkig är man ju inte. London vore coolt också, inte lika långt heller. Också skulle man kunna försöka jobba där istället för här..

Helt galet, men coolt vore det. Drömma gå ju.





New York vore coolt att besöka under julen! U.S.A är ju liksom julens land,allt är ju supersize. Jag skulle gilla det!

Kommentera här
Postat av: Anna

Jag har också drömt om att fara utomlands och jobba. Ska vi dra tillsammans? :)

2009-12-15 @ 16:04:19
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0