Juldagen

Lugn och skön dag, har sett flera avsnitt av One Tree Hill och bara njutit av en massa godis idag igen. Däremot skulle jag behöva en doktor vilket är omöjligt nu under julen, för den här jävla huvudvärken jag lider av är något utöver det vanliga. Knaprar tabletter nästan varje dag för det, och då är jag ändå en som undviker de så långt det går.
Men men, hoppas jag inte får det imorgon i alla fall, då skulle det ju ställa till det lite med det alkoholintaget jag hade planerat. Är jäkligt taggad inför imorgon så hoppas att inget förstör det. Under dagen ska jag se Mange och pappa spela dubbel i pingisturneringen också, får se om de kan försvara segern de tog förra året. Jag ska heja på dem :)

Hmm vad skulle man ha gjort nu då?

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0