Lurk eller kamel?

Emilie Jonsson 20 minus grader ute, BURR! Drömmer mig tillbaka till Egypten nu alltså....Tomten, kan jag få en utlandsresa julklapp? Tack.

Anna Stenvall
Åh Egypten :) Jag tycker vi drar utomlands igen :D
för 13 minuter sedan · Ta bort


Emilie Jonsson
ja det skulle va grejer det. vi kan ju alltid återvända dit så kan Mohammed fria till dig? om han ger mig en kamel så är du bortgift. vore roligt att ha en kamel faktiskt.
för 2 minuter sedan · Ta bort










VS.







Hmm. Tricky...

Kommentera här
Postat av: Anna

Jag tycker att en Lurk är mer användbart än en kamel! Jag må kanske inte ha samma puckelrygg som en kamel, men du kan få åka på min rygg när du vill. :)

2009-12-17 @ 21:40:16
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0