Off to Hemavan!

Om ett tag så bär det av till Hemavan där jag ska fira nyår med Mange och hans familj i en stuga. Tror att det kommer att bli riktigt kul, vi kommer ha det himla mysigt där. Vi åker redan idag sen stannar vi till den 1 eller 2 januari, inte riktigt säker på hur det blir än. Stugan har bastu så vi kommer ha det himla gött, hoppas att den har internet uppkoppling bara. Men har laddat in en massa musik från pappas externa hårddisk så jag har hur mycket som helst nu ifall att internet inte finns, så nyårsmusiken är ordnad.

Fick min sena julklapp igår! Det var en digitalkamera som jag gissade, så himla bra! Har ju varit utan min nu i nästan ett år. Den hade 12 megapixlar, och jag som tyckte min förra med 2 var bra. Haha, jag är ganska obrydd alltså när det gäller kvaliten, tyckte min förra dög bra. Så den här borde ju va mkt bättre! Sen vare ett 8 Gb minneskort med också, kommer ju rymma hur mycket som helst.. Så jag är helnöjd! Den ska med nu på nyår, men ska va väldigt försiktig så det inte slutar med att jag tappar bort den eller spiller på den... Vore hemskt.

Nu ska jag packa det sista, datorn ska ner alltså! Sen kommer väl skjutsen snart och sedan drar vi iväg.
Kommer bli väldigt roliga dagar tror jag! =D


Kommentera här
Postat av: Anna

Strumpan, ska ni in på hotellet sen eller?????!! Jag och Linn ska ju dit! Du måste ju fara dit nu när jag ska dit ju!!!!!!!!!!1

2009-12-30 @ 22:14:32
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0