Sängdags. B.O.R.I.N.G!

Det är inte kul att vända tillbaka dygnet till det normala, då måste man ju gå och lägga sig nån gång för att orka kliva upp. Tycker nog mer om konceptet att va uppe länge varje kväll och sova länge varje dag. Något som jag och Mange har gemensamt, haha.

Men nu när man försöker va duktig så funkar det ju inte. Åh jag är så pigg just nu, skulle kunna vara uppe till tre inatt känns det som! Rastlös som fan är jag. Saknar min pojke gör jag också. Hmm.

Ska lägga mig och läsa ett tag och se om jag blir trött någon gång (knepet är att läsa utan glasögonen, då blir jag trött i ögonen fort). Dumt, jag vet, lär ha huvudvärk imorgon som straff.

Men ibland måste man ta till drastiska åtgärder. Skulle bara va så skönt att bli trött naturligt någon kväll.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0