090201

Idag är det första februari och det är en strålande dag! Vädret är helt jäkla fantastiskt, strålande sol och snön glittrar. Det som är synd är ju att det är så kallt, ca 17 minus! Där sprack ju mina planer för dagen. Hade velat ut och köra skoter eller åka skidor men det känns för kallt för båda tycker jag. Synd, för förutom kylan är det ju en underbar dag för skoterkörning! Doh säger jag bara. Synd man ska njuta av det fina vädret genom fönstret.

Jag hade ju tänkt sova ut idag men det gick banne mig inte! Har inte sovit bra på flera nätter nu.Skumt. Har då sett skid SM nu, och nu borde jag verkligen ta och städa mitt rum! Det ser rent förjävligt ut. Har nog inte städat sen innan julen tror jag! Riktigt illa. Så nu ska jag ta tag i det och spela lite musica samtidigt så man piggnar till.

Ciao for now!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0