090204

Onsdag idag, dagen mitt i veckan alltså. Därför jag alltid gillar onsdagar för då känns helgen rätt nära ändå =)
Vet inte hur det blir i helgen än om Emmis och hennes mamma far till Umeå, får vänta och se. Vet inte hur det blir annars riktigt men det får jag fundera på senare. Skulle hur som helst va skönt att träffa Mange eftersom vi båda jobbar hela nästa helg, alltså över alla hjärtans dag.Det suger,kunde inte ses förra året heller.Men vi får fira ett annat datum istället =)

Ska snart ha fysik och det känns så dryygt. Ska försöka hålla mig borta från att somna. Känner mig så jäkla slö idag, ville bara stanna hemma i sängen då klockan ringde. Nog för att jag känner så varje dag men. Men som sagt, helgen är rätt nära nu! Ska försöka jobba effektivt på lärrverkstan idag så att jag kommer framåt. Då kanske jag kan känna ett hyfsat lugn ikväll så stressen rinner av lite. Det behövs.

Tchüss!


Kommentera här
Postat av: Emma

Jag och Rasmus firar 2 år idag =)

2009-02-05 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0