090217

Ohoj! Skönt att man klarade denna tisdag utan att nicka till rakt inför ögonen på Evy. Idag nöjde jag mig med att bara gäspa henne i ansiktet. Positivt!

Herrejävlar så kallt det är här nu! -25 grader! Inte undra på att man håll på frysa röven av sig! Någon grad varmare än så här får det gärna bli, annars drar jag en sista minuten någon stans på sportlovet. Skulle va väldigt nice faktiskt!

Ikväll blir det nog en rätt bra kväll,enda jag orka göra i skolarbete är att skriva lite på projektrapporten. Om jag nu ens orka det? Men jag känner mig nästan tvungen.. Ska då se skidskyttet nu som är inspelat! Sedan kanske jag orka hänga med hurt pappa på gymmet en sväng. Lika bra att passa på å träna när man har lite tid över!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0