090224

Ohoj!

Idag är det fettisdagen! Som vanligt denna dagen kom det en diskussion om hur man egentligen uttalar denna dagen om man säger fet-tisdagen eller fettis-dagen. Jag säger då fettisdagen, vet inte varför ha gjort det sen jag va liten. Sen kan man ju också säga semmel-dagen eller semle-dagen? Man kan ju undra vad som är rätt. Men orka bry sig, det är ju ba å säga som man själv tyck! =P

Har då ätit min första semla idag redan! Blev en aning för frestande att se semlorna i caféet bara sitta (eller ligga??) där och ruttna, så jag skona dom. En god handling av mig tycker jag =) Sen så går ju vinsten till mig själv också i och med att pengarna går till vår bal så det blir billigare ;D Haha. Ska då äta en semla till ikväll hade jag tänkt!



Åh,psykologi provet imorse gick då åt hell, eller ja. Inte så bra som jag vill att det ska gå :P Men ändå, jag är missnöjd.

GAAH jag ha varit så irriterad idag på tv 6! Hur fan kan dom va så dum att sända Lyon-Barcelona istället för Man United-Inter?!??!? Jag bli så arg! Man måst ju betala för att få se nåt värt på tv dessa dar. GAAAH!!!
Nytt projekt: Övertala pappa att viasat sport är en bra kanal.

Nu ska jag äta middag och sen slå mig ner för att skriva på projektrapporten. KUL. Hade ju kunnat stå ut om jag hade matchen att se framemot men icke! Gud önskar inget roligt för mig idag tydligen. DOH.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0