Alla hjärtans dag

Egentligen tycker jag mycket om den här dagen, tycker det är fint med en dag som ägnar sig åt kärlek, vare sig man är singel eller har en partner. Man kan ju alltid uppmärksamma tex familjen eller vännerna extra liksom!
Men idag känns den här dagen inge speciell alls, precis som förra året så kunde inte Mange och jag träffas. Båda jobbar ju helöa helgen så det sket sig ju totalt. Har inte den mest romantiska känslan när man är här i korvlukten direkt. Känns tråkigt tycker jag. Fast ska ju egentligen inte klaga heller, vi firade ju den här dagen i Umeå förra helgen och nog va det romantiskt och kärleksfullt då min älskling bjöd mig på grekisk restaurang =) Så jag har ju fått min dag egentligen. Men ändå!  Skulle ba vilja va med han nu och mysa och äta choklad. Det är livet det. Ba och vänta in bättre tider antar jag.

Skidskyttet imorse gick då förjävligt för alla utom Helena Jonsson. Det måste sitta i efternamnet, för alla andra va då de värsta sopor man sett på länge, man undrar ju om man själv skulle pricka mer än vad svenskarna gjorde idag? Fin inledning på VM. Ferry, ryck upp dig!

Hmm undrar när man skulle ha fått i sig lite mat då... Är egentligen inte hungrig, fika rätt mkt innan jag kom hit. Åt årets första semla! En hit som väntat, me like. :) Har klyftpotatis och fläskkotletter i sojasås till matlåda, mumms! Åt det som middag igår, och i vanlig ordning bruka jag ha en tesked också då jag äter för att få upp precis all sås. Nu såg jag till min besvikelse att jag knappt hade någon sås!!! Det är en katastrof. Jag som brukar nästan bara äta såsen. Jag äter ju sås, med kotlett! Skulle vilja be mamma komma hit coh fylla på såsen. Hmmf. Jaja kanske är bäst för min egen del, den är ju trots allt rätt fet den där såsen. Jaja nu ska jag sluta babbla om sås!
Ska kanske ta och äta min kotlett med alldeles för lite sås nu. Lika bra det.

Ha en bra alla hjärtans dag! Puss och kram på alla =*

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0