Bra morgon

Dagen börjar bra med lite välförtjänt tur! Linda var inte här idag, så det enda vi behövde göra på en annars typ 3 h lektion var att läsa ett kapitel i boken sen var vi klara. Sweet! Det är såna här oväntade positiva överraskningar som gör att man blir på bra humör :)

Emmis och jag tänker då passa på att göra annat nu då vi ändå är här så att man kan va ledig ikväll istället. Vore ju superskönt om man lyckas göra bort lite nu när man fick lite tid gratis så slipper man kanske über-stressen sedan! Vore så gudomligt skönt att ba kunna slappa ikväll och se one tree hill och så. Ikväll måste det bli en tidig kväll säger jag bara, jag känner mig helt död efter många sena kvällar med lite sömn.

Nu ska jag försöka sätta lite fart för mitt eget bästa! PUSS


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0