Det är över nu!

Äntligen är helgen över! (och det var en kommentar jag aldrig trodde jag skulle behöva säga..!!) Men nu har jag ju jobbat klart så det är ju skönt det, och nu när denna helgen är över är det närmare till nästa då jag få göra vad jag vill! Skönt!

Är verkligen dö trött nu, blev sent igår och tidigt idag. Och jag har inte börjat plugga på engelskan än! Gud hjälpe mig. Har ju prov imorgon! Känner fet ångest blandat med panik och en stor gnutta lathet. Jag menar, orka jobba hela helgen och när man kommer hem ska man nöta. Jag vill inte. Tror jag strejkar. Jag vill ta det lite lugnt nu. Jag orkar inte satsa på allt! Synd ba att Pär inte har förståelse för det...




Kommentera här
Postat av: Emma

Vi har sportlov nu =)

2009-02-15 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0