Fussball!

Kik på Tv 6 ändå, har ju inge annat att välja på! Men bättre det än ingenting, jag menar i halvlek fick man ju faktiskt se typ 1 minut (om ens det!) från United matchen. Strongt. Nä men händer det nåt så få jag då åtminstone reda på det genom att det låter typ "ding" och sen visas en liten ruta med resultatet. Yeah!
Vet inte hur man ser på internet, försökte kika på viasats hemsida men dator jäveln sega ihop totalt. SUCK.

Jag förtjänar då en klapp på huvudet just nu av mig själv (klapp klapp) för att jag tog tummen ur lilla röven och ha typ skrivit klart det på rapporten ändå. Förtjänar egentligen flera klapp på huvudet. (klapp klapp klapp klapp). Så. Bättre.

Åter till fussball nu! Och sen blire att springa till sängen, ringa pöt och sen sussa.

Jag sörjer över att man inte får se ett viss ass på tv ikväll. Anna, du vet vem ;)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0