Grattis!

Grattis Emmis på 19 års dagen! =D Har väl inte varit världens bästa skoldag för dig med dryga lektioner och äcklig lunch, men du fick dig då en redig semla på den stora dagen =)

Alltså jag är bara för dålig på datorer och tjafs. Är det bara jag som tycker att det är krångligt att logga in med kortläsare på nordea osv? Skulle försöka köpa ett kontantkort på det viset men det blir ba fel så jag blir väl spärrad därifrån snart. Doh!

Har lite ångest attack här över mig själv, vad sysslar jag med egentligen?? Jag har ju 1000 grejer att göra och ändå så börjar jag aldrig. Dumhet kan det ju också kallas. Ska ju till Emmis sen vid halv 10 då Anna kommer och hämtar mig å Lisa, och innan dess hade jag tänkt att:

  • Packa (ska till Umeå imorgon!) =D
  • Ladda kontantkortet (slut med peningan på mobilen och kan inte skriva sms med anna, it's driving me crazy)
  • Föra över pengar (kommer aldrig att lyckas med det!)
  • Skriva på projektrapporten
  • Plugga lite psykologi? (om det funnits tid över vilket det inte gör...)
Istället för nåt av detta har jag alltså sen jag kom hem sett på skidskytte och skid vm som va inspelat. Det tog tamme attsingen hela kvällen! Liten missräkning där. Men vaddå, VM silver till mix stafett laget i skidskytte! Inte illa pinkat!

Nä nu måste jag gå och packa så jag ha det gjort i alla fall! Lär ju bli sent ikväll eftersom vi far dit sent. Ska ju bli bjudna på riktigt go fika, har ryktats om smörgåstårta! Det är det godaste i världen tro jag (jag har sparat mig hela dagen) =P
Just ja, hade ju tänkt ringa mange också innan så man hinn prata med han. Helvete jag kom inte å hinna nåt!
Man blir ju ba långsammare ju mer man stressar.,...

Ciao for now!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Semlan var otroligt god!! :D

2009-02-20 @ 12:34:02
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0