Hemsk dag...

Man kunde tusan inte tro det då man hörde det imorse av Inger...Hon samlade ihop oss efter idrotten för att berätta att en tjej från Stensele igår begick självmord Man kunde inte tro det, vet ju vem det var. Kände henne inte,men har pratat med henne och så då man var på ridskolan i höstas. Hon va ju en sådan trelig och glad tjej, man undrar ju bara vars det gick snett? Förstå vad dåligt man mår innan man kan göra en sådan sak...Jag kan bara säga fy fan vad hemskt det är.

Jag tycker så synd om mäniskorna som kände henne och hennes familj. Vilket trauma. Man blev nedstämt direkt denna dag för det va en tung sak att börja dagen med. Man har funderat ganska mycket på det här nu under dagen och det jag känner nu är att jag önskar att jag aldrig behöver uppleva att någon av mina nära och kära gör på detta viset.


Kommentera här
Postat av: Emma

Vet inte om du minns Jonas Israelson på scouterna här nere, ett år äldre än oss. Han dog i höstas...=(

2009-02-28 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0