Keep up the good work

Jag kämpar på så gott jag kan, men nu börjar jag tappa fokus. Tappar alltid fokus då jag ser på klockan att det är bra saker på tv ;) Ska försöka kämpa en timme till tills vänner börjar, sen kommer det inte gå mera. Men jag känner då att det går framåt, lyckas jag nästan helt klart med religionen idag kan jag jobba med biologin imorrn och då kanske jag inte behöver göra så mkt över helgen om jag har tur. Så kämpa på nu!

Jag har för övrigt abstinens besvär. Jag hinner ju aldrig träna! Blir ju galen! Vill ju träna upp kondisen som suger kuk men det är rätt svårt då man har tidsbrist. Jag får damp. Vi pratade med magnus idag iaf och han ska på ett möte imorrn framföra allt vi har att göra och förhoppningsvis kan det få lärarna att tagga ner. Han sa han skulle se vad han kunde göra så vi får väl hoppas på något positivt.

Nu ska jag fortsätta så jag kan ge mig nån gång, I'm running out of energy...

Saknar min älskling♥

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0