La dolce vita

Framme i umeå nu då efter den värsta bussresan i mitt liv. Är det lagligt att ha 0 gradigt i bussen eller?! Höll tamme på frysa ihjäl! Va fan inte lätt att sova då man ba skaka, men jag lyckades lite grann iaf. Och tur va väl det för jag mår mkt bättre nu! Innan jag for va jag jättetung i ögonen och kände mig inte alls särskilt bra. Men det gick över efter lite vila i bussen som tur va!

Så nu är man fit for fight! Känner mina tjejer sig fitta? Jag tror det ;) Kommer bli kung detta, känns skönt att taggen börjar komma! Gladast är jag för att jag kom ihåg kameran denna gång, hoppas ba att man i kommer ihåg att använda den i dimman ;)

Jag ska väl gå och ta en varm dusch snart (fryser än!) så att jag har gjort det då Mange skrivit tentan klart. För sen äre full fart hem till han och käka hämt pizza och göra sig i ordning! Sen drar vi vidare och börjar kvällen!
Kommer sakna Emmis ikväll, men nu följ du med nästa gång! =P Lova det !

Lever man inte livet fullt ut medans man kan kommer man att ångra sig då man är vuxen, kom ihåg det!

PUSS !

Kommentera här
Postat av: Okänd

Ibland kan det vara lite kallt i bussen, men vid sommartider brukar det vara lite varmare...så det blir bättre med tiden.

2009-02-22 @ 12:27:11
Postat av: Anna

Och kul vare :) Och jag tycker vi börjar leva upp till det där mottot nu :D

2009-02-22 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0