Lördagkväll

Haha måste bara kommentera kommentarerna jag fick på bilderna.

-Förlåt Jannike,men alla bilder jag tog va ju helt vrickade! =P Jag tycker bilden där du blev kramad va en av dom roligaste nånsin ba så att du vet! ;D

- Anna, lätt att det blir fler såna ful/sköna bilder på oss. Den sista är i en klass för sig! haha :P


Gud vad jag har ätit godis idag. Ersatte lunchen och nästan middagen med godis. Det bådar inte gott för framtiden. 
Jag måste skärpa mig.

Positiv överrasskning jag fick nyss här på jobbet! På papperet såg det knappt ut som jag jobbat något alls denna månad, men när man räknade timmarna blev det typ mkt! Skönt! Egentligen äre ju så man borde ha det, jobba ba 2 helger men då lite mer så få man in lika mkt istället för att jobba strö lite då oxh då. Ba att tacka å ta emot för denna gången då! =)

Hmm är i valet och kvalet över morgondagen. Ska jag fara imorgon eller ej? Få prata med Mange om det då jag kommit hem. Och sedan så är det ju helgen då jag vill följa med Mange och hans kompisar på skotertur. Verkar knepigt att slippa jobbet då. Röven, hur ska jag lösa detta? Blir att prata med Mange då jag kom hem.

Nu är det inte länge kvar innan jag får gå hem. Märk ordet gå. Kan lova att det är mkt bekvämare att köra hem då klockan är 00,20. Men jag överlver.

Saknar världens finaste pojke nu! Tror jag just bestämde mig, vill till Umeå imorgon så jag får pussa och krama han snart! Fatta imorogn. Det är nära. Lycka.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0