Mamma mia!

Jippiie,mammsen kom hem med mamma mia idag! Blev så glad,har tjatat länge på att hon skulle ta och köpa den, snacka om mysig film! =)))  Vi ska se den snart hela familjen och äta glass, riktigt skönt söndagsmys =)





Jag verkar ha inlett en egen liten söndags tradition, nämligen mini-spa. Har även denna söndag bastat, peelat både kropp och ansikte ordentligt, inpackning i håret och lite brun-kräms smörjning efteråt. Känns alltid lika härligt!
Den där krämen jag använder är Dove Summer Glow, normal to darkened skin. Den är riktigt bra, det blir aldrig ojämnt! Iof hjälper det ju att färgen inte är jättestark men det är bara ett plus för det blir så enkelt att använda :) Använde den även i fejjan, vilket kanske inte va det smartaste för den är så fet. Ska ta och köpa samma produkt men den somj är special för ansiktet så får man lite färg där med mitt i vintern! :)



Nääe nu ska jag gå och joina the family i soffan och se en bra film och gotta mig med glass, banan, marränger och choklad+kola sås! =D




Kommentera här
Postat av: onsson

Fick filmen i julklapp, det är underbar!

2009-02-01 @ 19:43:52
Postat av: Emma Jonsson

Hehe, såg att namnet blev lite konstigt :P

2009-02-01 @ 19:45:16
Postat av: Emelie

Nej så fuskigt! Jag vill också! Tagga för idag, för det har jag gjort ;)

2009-02-02 @ 07:06:41
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0