Matte E

Ooops, känner att detta provet nog inte gick så bra! Mitt första IG kanske är på väg?? Nää, jag hoppas verkligen jag klarar mig!
Jag är trött som en koldolme. Och skolless som fan! Särskilt dagar som idag och igår, det är ju strålande väder! Perfekt vinterdag, det gör mig glad. Eller det skulle gjort mig glad om jag kunde njuta av det, som genom att fara å köra skoter eller att åka skidor. Men nu sitt man ju ba å glo på det så jag vet inte om det ger så mkt?

Även om provet gick piss så är det skönt att ha det gjort! Längtar nu till ikväll då det är tjejkväll! Längtar. Det bästa som händer under de trista skiolveckorna tycker jag. Skönt att vänner finns :) <3

Ska leta åt Anna senare och se om hon inte kan förlåta mig. Vi är ju trots allt helan och halvan. Du måste ju kunna förlåta din halva för att ha lite kul? =D Tihhii!

Kommentera här
Postat av: Anna

det här kommer stå dig dyrt

2009-02-11 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0