Palt

Fick palt till middag idag! Är grymt mätt nu, men humöret stiger för det är ju så gott! :) Mormor,morfar och Josef är här med, trevligt trevligt är det. Blir efterrätt senare ikväll ,jag längtar redan! ;) 
Nu ska jag sätta igång med biologin, att lära mig mer om blodgruppsdieten. Ändå lite intressant.Men jag ska försöka jobba undan det så snabbt jag kan så jag kan ägna mig åt roligare saker!

Morfar pratar om att det är hockey ikväll också, Sverige-Ryssland. Kanske skulle se det?


Kommentera här
Postat av: Emelie

Nej när är det sverige ryssland? :D

2009-02-05 @ 18:11:13
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag snabbläste bara det du skrivit medan jag samtidigt såg på tv och såg bara att du skrivit blodgruppsdieten. Den är helt sjuk o jag trodde du skulle börja med den eller nåt ;P Fast eftersom du ska läsa om den i o med biologin kanske det inte är samma som jag tänker på...? Hmm.. :P

2009-02-05 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0