Projekt

Det här är så drygt! Ironiskt nog så går det alltid långsammare att jobba då man vill bli klar snabbt, och man tappar all viljestyrka då man känner att man inte kommer hinna klart i tid. #¤&%*/¤$%!!!!

Hinna klart i tid eller inte, jag tänker då se inspelningen av skid VM från idag. Sen tänker jag inte jobba mkt efter klockan 8 om man säger så heller, antingen så hinner jag klart eller inte. Jag har ingen lust att slita mitt hår idag igen för att allt gå åt hell. Ska för en gångs skull ta och nyttja Manges favoritkommentar då jag stressar: Ta det lugnt, det ordnar sig.
När han säger det tycker jag oftast det är helt idiotiskt eftersom det inte kommer att ordna sig då, men man borde egentligen slappna av lite mera och njuta lite av livet istället för att i alla situationer stressa sig till döds.

Om man tänker så här, ett skratt sägs förlänga livet, borde då inte vardaglig hög stress kunna förkorta livet?

Tror jag ska ta efter min kloke pojkvän lite och slappna av lite mera istället för att se allt som inte blir perfekt som en katastrof. Så med det sagt, jag skriver lite till nu på rapporten, sen tänker jag ta en semla och se tv. Resten får lösa sig själv. Kanske orkar med ett ryck till sedan men annars får jag fortsätta imorgon helt enkelt. PUNKT.

Aaaaaaaahhhh.......


Kommentera här
Postat av: Emelie

Haha håller med dig om att man segar ihop totalt. Jag ska baka en rejäl kladdkaka ikväll och tröst äta den sen :P Vill också se skid VM!

2009-02-24 @ 19:01:56
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0