Putt

Känner mig lite putt just nu. Kommer ju missa hela melodifestivalen! Missade ju förra veckan också.. Surt. Och jag vet, varje år gnäller jag, säger att det är värdelöst men ändå fortsätter man vilja se det. Men vaddå ikväll kan man ju faktiskt ha förståelse, Måns Zelmerlöw är ju med for crying out loud! ;) Och det missar jag. Det är faktiskt lite tungt må jag erkänna. Måste nog ta och kika på hans låt på you tube sen, men det är ju alltid roligast att se direkt. Fuck.

Jag längtar efter mys! Blir nästan galen, vill ba göra som alla andra och köpa med mig chips, godis, läsk och en film och hem och mysa under en filt! Det är ju min favoritsysselsättning här i livet, skulle gärna vilja utöva den just nu. Men kommer ju hem ca 21,45 ikväll så jag hinner väl mysa lite kanske, kan ju se lite OTH. Bra nu har jag något att längta till.=)




Det här glaset borde jag äga :)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0