Skämmes!

Jag tror inte mina öron. Satt med Emmis på lunchen och vi pratade om skid vm och skidskytte och allt var frid och fröjd - TILLS Emmis kläckte ur sig att hon hatar Anders Södergren! Vad fan säger hon?? Jag fick typ mega tändning, känner mig riktigt upprörd än. Han var så värdig sitt silver att det finns inte och jag önskar ba att han få ett guld på 5 milen detta VM! Hans enda chans är ju att dra sönder hela fältet eftersom han är starkaste åkaren! Att man kan kritisera det är ju bevis på ovetande enligt mig :P Hänger han bara med bli han ju spurtslagen som så många gånger förr! Nej den mannen unnar jag allt. VM guld till Anders Södergren hoppas jag på!!

Aaaah nu känns det bättre. Ska fundera på detta Emelie och se om jag kan förlåta dig  Det kan krävas en del smörande faktiskt. Jag hoppas du förstår hur jag känner över detta, det är trots allt väldigt känsligt för mig. Du sårade mig faktiskt rätt djupt. Och hela Sverige med för den delen men låt oss glömma den biten.
Jag ska iaf fundera på saken och hoppas på det bästa.. :)


Kommentera här
Postat av: Anna

Emelie kan dö.. Anders är mannen i mitt liv, (näst efter dig då emilie)

2009-02-23 @ 12:27:57
Postat av: Emelie

JAG HATAR HONOM HAN ÄR VÄRDELÖS!

2009-02-23 @ 14:07:55
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Emma

Anders måste få en guld, han om nån är värd det!!!

2009-02-23 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0