Snart sportlov!

Kom på att jag måste ju lägga ut bilderna från i helgen! Har totalt glömt bort dom, har inte ens kikat vad jag tog för knasiga bilder. Känner på mig att det inte är hög klass på dom direkt, kommer ihåg att jag sprang runt och fotade allas rumpor iaf..!
Får väl se om jag hinner imorrn, har ju ba 2 h ledig tid imorrn. Är inte taggad på morgondagen alls, beep test på morgon (som kommer gå förjävligt!) sen ba nöta hela dagen lång med lektioner och så jobb kl 18.00. Nu när jag tänker på det känner jag att jag längtar till söndagen så mycket! Då börjar lovet på riktigt, för då far jag nog till Umeå för att va med älskling =) Åh jag längtar!! Känner mig rätt shoppingsugen med, frågan är bara vad jag ska unna mig. Måste ju va lite sparsam ändå med tanke på resan i sommar. Har egentligen en hur lång lista som helst på vad jag vill ha men jag får dra in handbromsen lite.

Saknar min älskling =)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0