Stress

Skrik och panik! Hur ska jag hinna allt?!? Just nu skulle jag behöva ha 5 kloner av mig själv som kunde va på olika platser och göra olika saker. Jag stöttar härmed klon-forskningen!

Håller nog på att få magsår, bäst att käka ltie plåster i förebyggande syfte. Måste ju kunna va frisk på lovet, som tydligen är nästa vecka! Fick reda på det av Lisa igår, det må jag säga var en positiv överraskning ;D

Trippelboll efter skolan då, måste ju göra min plikt och gå med tanke på att vi far till Älvsbyn på torsdag. Sen äre ba plugga psykologi för allt va tygen håller! Känner mig inte motiverad, kom på igår också att jag hade provet imorrn. Och det är mycket man ska kunna! Jaa, gud hjälpe mig. Den här veckan kommer att bli full av arbete kan man då lugnt säga.

Längtar till imorgon kväll nu, Manchester United- Inter!! Ronaldo vs Zlatan alltså. Ska kolla om pappa vill ta sig en bärs och kika med mig ;D Haha.

Nu lunch! Bajs på dej hej. Och så.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0