Tjejkväll på G!

Måste sätta fart nu, ska skriva på projektrapporten sen ska jag se skidskyttet från idag (heja Helena Jonsson!) och sen bär det av mot Stensele till vår kära Stenvall! =D Lisa och jag ska våldgästa och göra bastun till vår ;) Nä men blir härligt med en riktig tjejkväll, ska väl göra inpackningar i håret, ansiktsmasker och jag vill fixa naglarna också. Har inte haft tid för mig själv på länge känns det som, man går bara omkring som en lurk och funderar på skolarbete. Skärpning!

Blir perfekt att hinna fixa till sånt innan helgen, verkar ju som att det kanske blir utgång på fredag så lika bra att fixa naglar,ögonbryn och brunkrämen ikväll dårå!

Nu måste jag sätta fart så jag hinner med allt!
Puss på min älskling som jag saknar så mycke! =*


Kommentera här
Postat av: Emelie

Åh jag vill också med, men ni kommer ju förhopningsvis(måste!) i morgon ;)

2009-02-18 @ 18:36:48
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur gick det med provet då?

2009-02-19 @ 18:12:44
Postat av: Emma

Hur gick eng-provet då? ;)

2009-02-19 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0