Trippelbollen

Åh tung förlust. Det va så himla nära ändå! Fotbollen spela vi lika i, sedan vann vi i innebandy (fastän många spela innebandy i det laget och vi är mer blåbär) sedan förlora vi i volleyboll. Typiskt nog hade vi vunnit allt om vi inte låtit dom vinna med mer än 5 poäng i volleyboll, men dem vann med typ 8 eller nå sånt. Så surt! =( Det va ju som så nära ändå. Men om man vill att det ska kännas bättre så var dom faktiskt bättre i volleyboll än oss. Även då vi presterar bra. Men idag så underprestera vi ju faktiskt, så det är det som svider...

Ha skrivit klart min del av projektrapporten nu, så nu ska jag snart äta och sen kan jag ba ta det lugnt ikväll. Känns skönt, men imorrn blir ingen najs dag. Skola och panik med rapporten som ska in hela dagen, sedan ska jag jobba längre imorrn, från 18-00. Lite tungt, men pengar som tur är.
Nu-käk!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0