Umeå!

Nu är man här igen, kul kul kul! =) Strosat lite på stan idag med emmis och hennes mamma, det va trevligt. Jag köpte lite grejs på kicks, lite smycken på guldfynd och en rosa hög kjol. Ganska sparsam var jag ändå :) Får se om jag ids gå nå mer på stan i helgen, verkar inte som att jag hittade det jag sökte ändå så lika bra att vänta.
Mange är på skolan och pluggar och brorsan jobbar än så jag är ensam i lägenheten. Tror jag ska ta ett bad, lägga på ansiktsmasken jag köpte och testa nya inpackningen! Känns som en lockande plan, har varit frusen hela dagen.
Emelie köpte förresten en balklänning idag! =D Du va så fin i den  gumman! (och jag testade om min drömklänning, kunde bara inte låta bli...) =P

Nä nu ska jag styra fotstegen mot bad och bubbel! Livskvalité here I come!

PUSS

Kommentera här
Postat av: Emelie

Du var verkligen fin i drömklänningen :D

2009-02-06 @ 17:36:23
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Jannike

Varför köper du inte drömklänningen?! Annars kommer du bara känna på baldagen att du skulle vilja ha den.. Eller ja, kanske iaf. Men det var inte därför jag kommenterade, undrar om du ska festa i helgen? Blir kanske rex imorrn, be there? ;D

2009-02-06 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0